سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بگویید (یکشنبه 87/9/24 ساعت 5:24 صبح)

به مردم بگویید :اگر پرده نادانی از برابر چشمانمان کنار رود خار و خونابه اندوه را در چشم و دلمان خواهیم دید .

 

ای بندگان خدا ! اگنون گه در ارامش هستید و قلم فرشتگان نویسنده کردار به کار است به کردار و رفتار پسندیده بکوشید .

اکنون که نیکی ها و اعمال صالح افراد با تقوا پذیرفته شده است در انجام انها کوشش

نمایید. سوره مائده ایه 26           [1]

حال که توبهء توبه کنندگان با ایمان پذیرفته و قبول می گردد هرچه زود تر توبه حقیقی کنید.سوره تحریم ایه 7                            [2]

در این هنگام که دعای دعا کنندگان مضطر و درمانده و دردمند  مستجاب می گردد ، دعا کنید تا مشکلات شما به اسانی حل گرددسوره مومن  ایه 56 .[3]

ای ساکنین عالم خاک ! قبل از انکه مرگ ناگهانی در یک لحظه زندگی شما را به پایان برد و شیرینی زندگی را در کامتان تلخ کند و چشمه های هوسشما را تیره و تار سازد به فکر اینده و عالم برزخی که در ان خواه ناخواه قرار خواهید گرفت باشید.

 

ای انسانهای غافل ! مبادا زندگی شما را فریب دهد همانگونه که ما را فریب داد. ما در زمان زندگی و حیاتمان هر روز جوانی را به دوش میگرفتیم و به سوی قبرستان میبردیم و به خاک می سپردیم . اما خود عبرت نمی گرفتیم . می توانستیم کارهای نیکی انجام دهیم ،اما عمر خود را به بیهودگی وو غفلت سپری کردیم.

دریغا واحسرتا ! ما تا زمانی که زنده بودیم هیچ اعتنایی به ان همه لطف و نعمت هایی که خداوند به ما داده بود نکردیم و برای شادکامی و لذت های بهشتی شور و شوقی نشان ندادیم در عوض به سوی مرداب دنیا روی اوردیم و با خوردن پلیدی هایش رسوای دو جهان گشتیم.

ما به دنیا با شور و شوق نگاه می کردیم تا اینکه چشم عقلمان کور شد .

چه بسیار نعمت هایی را که خداوند مخصوص ما قرار داده بود اما در عوض با زشتکاری و گناه ان را جبران کردیم . ار حال مرگ غافل بودیم در حالی که مرگ لحظه ای از ما غافل نبود .

ما مردگان را به دوش می گرفتیم . به خاک می سپردیم و می دانستیم که دیگر راه توبه و باز گشت به رویشان بسته است و دیگر یارای کردار نیک را ندارند ولی از انان عبرت نگرفتیم و توبه نکردیم . افسوس که عمر چه با شتاب گذشت لحظه و دقیقه ها ساعت ها و روزها  ماه ها و سال ها چه زود سپری شد و انچه را که در انتظارش  نبودیم و فکر ان را هم نمی کردیم فرا رسید و انچه در دنیا مایه لذت و دلبستگی ما بود هر یک زنجیری شدند و هر ذرّه ای از وجودمان را متصل به دنیا کردند.

ما تا در دنیا سکونت داشتیم ندانستیم که خاک هیچگاه از خوردن فرزندان ادم سیر نمیشود و تا اخر نفر از انان را طعمه خود میکند .

 

 

اتشی که ما گرفتار ان هستیم به هیچ وجه قابل برابری با اتش دنیا نیست اگر تمام اتش ها و تمام موادهای سوزنده دنیا را جمع کنند و هفتاد برابر شعله ور سازنده نمی توانند روح را بسوزانند . اما در برزخ اتشی است که روح و جسم را می سوزاند.

اتش دنیای شما اول از بیرون می سوزاند تا به درون برسد . اما اتش در برزخ اول از درون شعله میکشد تا به بیرون برسد. اقتباس از سوره همزه ایات 3 تا 9

وای از سنگ دلی امان از خود بینی فریاد از جهالت و بی خردی داد از فهمی و اخ از بی فرهنگی .

گویا گفتار یکصد و بیست چهار هزار پیامبر برای ما نبود گویا دستورات امامان معصوم علیهم السلام  و رهبران دینی برای هدایت ما نیامده بودند گویا قیامت نمیکند و بهشت و جهنم برای ما افسانه است.

ایمردم دنیا ! به هوش باشید هرکس از مرگ گریزد مرگ او را در حال گریز خواهد رفت زیرا زندگی جولانگاه مرگ است و فرار از مرگ روی اوردن به ان است .

ای مردمی که سعی و کوشش شما به دست اوردن دنیاست این را بدانبد که بهره هر یک از شما از این همه پروت دنیا یک قطعه کفن و یک قطعه زمین به قدر درازی و پهنای شماست .

تا فرصت دارید  و مرگ گریبانتان را نگرفته است باقی مانده عمر را غنیمت دانید و خانه قبر و عالم برزخ و قیامت خود را اباد و اصلاح کنید .

ای فرزندان دنیا تا چشمانتان باز و گوشهایتان شنوا و زبانتان گویا است از دفتر زندگی پر خاطره ما مردگان عبرت بگیرید و انچه را که دشمنان دین و از خدا بی خبران به شما گفته اند از ان دوری نمایید و از عقوبت سرنوشتتان در بیم و هراس باشید.